Adliye
Ankara Adliyesi’nde kendisini “kalem müdürü” olarak tanıtan bir şüpheli, 100 bin lira karşılığında infaz erteleme vaadinde bulundu. Aynı kafeteryada oturan Cumhuriyet Savcısı’nın konuşmaları duyması üzerine başlatılan operasyonda iki şüpheli suçüstü yakalandı.
Ankara Adliyesi’nde yaşanan olay, adeta filmleri aratmadı. İddiaya göre cezaevinden izinli çıkan N.K., infazının ertelenmesi için arkadaşı C.K.’dan yardım istedi. C.K. ise eniştesi G.Ş.’nin adliyede kalem müdürü olduğunu söyleyerek tarafları Ankara Adliyesi kafeteryasında buluşturdu.
100 BİN LİRALIK VAAT
Kafeteryadaki görüşmede G.Ş.’nin, infaz erteleme işlemini 100 bin lira karşılığında gerçekleştirebileceğini söylediği öne sürüldü. Ancak aynı sırada kafeteryada bulunan Cumhuriyet Savcısı Recep Ö., konuşmalara kulak misafiri oldu. Durumdan şüphelenen savcı, polis ekiplerine talimat vererek operasyon başlatılmasını sağladı.
SUÇÜSTÜ YAKALANDILAR
Savcının ihbarı üzerine harekete geçen polis ekipleri, G.Ş. ile C.K.’yi gözaltına aldı. Olayda N.K. müşteki sıfatıyla ifade verirken, şüpheliler hakkında “nitelikli dolandırıcılığa teşebbüs” suçundan işlem yapıldı. Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen iki şüpheli, yurt dışına çıkış yasağı şeklindeki adli kontrol tedbiri uygulanarak serbest bırakıldı.
17 SUÇ KAYDI ORTAYA ÇIKTI
Polis ekiplerinin yaptığı incelemede G.Ş.’nin açıktan hırsızlık, otodan hırsızlık, dolandırıcılık, mala zarar verme ve yankesicilik gibi suçlardan toplam 17 ayrı suç kaydının bulunduğu belirlendi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.
ETİKETLER:#AnkaraAdliyesi #Dolandırıcılık #İnfaz #CumhuriyetSavcısı #Suçüstü #Adliye #Ankara #Adalet #Operasyon #SonTV
Telif Hakkı 2013 – 2026 SON TV. Tüm hakları saklıdır. Bu içerik izinsiz yayınlanamaz, çoğaltılamaz, yeniden yazılamaz veya dağıtılamaz.